Apartamenty Dębowa 3
Zapraszamy do wypoczynku w wyjątkowym miejscu!
Dębowa 3, Polanica-Zdrój
Pakiety - Wczasy z psem
W naszych apartamentach mile widziani są goście oraz ich podopieczni - zapewniamy odpoczynek każdemu!
Udostępniamy przed budynkiem gościnne miski dla zwierząt, a ich pobyt jest możliwy bez żadnych dodatkowych opłat.
Zapraszamy do wypoczynku w wyjątkowym miejscu!
Apartamenty Dębowa 3 to niezwykły budynek z historią sięgającą aż początków XX wieku. Obiekt powstał w 1907 roku jako pensjonat pod nazwą Villa Heide-Röschen i od tej pory stanowi miejsce odpoczynku dla podróżnych nie tylko z różnych regionów Polski, ale także różnych krajów. Dzięki dokonanemu w 2023 roku remontowi obejmującymi zarówno wnętrze jak i fasadę budynku - dziś można korzystać z pobytu w Apartamentach Dębowa 3, ciesząc się pięknem restaurowanych zabytkowych wnętrz.
Oferujemy 16 kompleksowo wyposażonych apartamentów wypoczynkowych, mogących pomieścić, w zależności od typu apartamentu, od 2 do 6 osób. Stanowią one idealny wybór na kilkudniowy wypoczynek w uzdrowisku.
W okolicy znajduje się rozległy park zdrojowy ze ścieżkami spacerowymi i rowerowymi, deptak, letni tor saneczkowy, pijalnia wód mineralnych, szpital uzdrowiskowy, Teatr Zdrojowy, a także Fun Park i place zabaw, zapewniające atrakcje najmłodszym.
W naszych apartamentach możesz zameldować się od godz. 16:00 i zostać w nich do godz. 12:00 w dzień Twojego wyjazdu.
W obiekcie do dyspozycji Gości udostępniamy:
- pralkę i suszarkę
- żelazko i deskę do prasowania
- krzesełko dziecięce
- łóżeczko turystyczne
Na terenie obiektu znajduje się parking dla Gości, dostępny bez rezerwacji miejsc.
Akceptujemy zwierzęta, bez dodatkowych opłat.
Odległości
Odległość do centrum: 1 m
Udogodnienia
WiFi
Parking
Telewizor
Ogród do dyspozycji gości
Taras
Balkon
Radio
Ręczniki
Suszarka do włosów
Prywatna łazienka
Płatność kartą
Czajnik elektryczny
Zastawa stołowa
Aneks kuchenny
Całoroczny
Lodówka
Ogólnodostępna pralnia
Żelazko
Akceptujemy małe zwierzęta
Cennik i regulamin
Typy apartamentów:
Apartament z jedną sypialnią typu standard - cena od 350 zł/doba
Pokój dwuosobowy - cena od 250 zł/doba
Apartament typu studio - cena od 400 zł/doba
Apartament typu studio - cena od 450 zł/doba
W kwotę podawaną Gościom wliczona jest opłata miejscowa wynosząca 5 zł/osoba/doba.
Parking dla gości (bez rezerwacji miejsc) jest udostępniany bezpłatnie.
Akceptujemy pobyt zwierząt bezpłatnie.
Ceny mogą ulegać zmianie.
Regulamin Apartamentów Dębowa 3
Aby zapewnić naszym Gościom spokojny i bezpieczny pobyt w naszych apartamentach, opracowaliśmy niniejszy regulamin.
Szanowni Państwo - będąc naszymi Gośćmi akceptujecie regulamin Obiektu Apartamenty Dębowa 3.
- Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów oraz warunki pobytu. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu (rezerwacji). Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
- Definicje:
Gość, Klient – osoba prawna lub osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych w rozumieniu zapisów Kodeksu Cywilnego, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie z lokalu mieszkalnego (umowa wynajmu Apartamentu, rezerwacja).
Obiekt - Apartamenty Dębowa 3 w Polanicy-Zdroju przy ul. Dębowej 3, 57-320.
Apartament – lokal opisany w ofercie przedstawionej na stronie internetowej debowa3.pl lub na platformach pośredniczących w prezentowaniu ofert (m.in. Booking), który Klient wynajmuje na pobyt czasowy w celach wypoczynkowych lub turystycznych.
- Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 pierwszego dnia pobytu Gościa do godz. 12:00 ostatniego dnia pobytu określonego w potwierdzonej rezerwacji.
- Klucze do apartamentu dostępne są w skrytce przy drzwiach wejściowych. Kod dostępu do skrytki oraz kod do domofonu drzwi wejściowych budynku jest przekazywany Gościom poprzez e-mail/SMS/wiadomość na platformie Booking.com.
- Opłatę za pobyt uiszcza się z góry, najpóźniej w dniu przyjazdu, poprzez przelew bankowy (koniecznie potwierdzenie płatności lub zaksięgowanie środków na koncie) lub poprzez płatność na platformie Booking.com.
- Rezerwacje dokonane mailowo lub telefonicznie można odwołać nie wcześniej niż na 7 dni przed datą zameldowania. W szczególnych wypadkach okres ten może wynosić 48h przed rozpoczęciem doby hotelowej, jednak procedura ta odbywa się po wcześniejszym kontakcie i uzgodnieniu z obsługą Obiektu. Jeśli klient dokonał wpłaty zaliczki za anulowany pobyt zostaje ona zwrócona na konto bankowe, z którego została dokonana płatność, w terminie do 14 dni od daty zameldowania.
- Wcześniejszy wyjazd Gościa z przyczyn niezależnych od Obiektu nie uprawnia go do żądania zwrotu kwoty za niewykorzystane świadczenie.
- Oddanie kluczy odbywa się poprzez pozostawienie ich w skrytce według instrukcji opisanej w Informatorze dostępnym w apartamencie.
- W apartamentach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych, e-papierosów. Dopuszcza się palenie na balkonie/tarasie przynależnym do lokalu.
- W apartamentach zabrania się organizowania imprez towarzyskich uciążliwych dla innych Gości Obiektu.
- W obiekcie obowiązuje przestrzeganie ciszy nocnej w godzinach 22:00 - 6:00.
- Gość apartamentu ma obowiązek stosowania się do regulaminu Obiektu dostępnego na stronie www.debowa3.pl oraz do zasad współżycia społecznego.
- Gość w dniu zameldowania powinien niezwłocznie zgłosić wszelkie braki lub usterki znajdujące się w apartamencie.
- Niezgłoszenie uwag i zastrzeżeń (w formie pisemnej: sms, email etc.) co do stanu technicznego apartamentu w dniu zameldowania, równoznaczne jest z tym, że apartament, jak i zawarte w nim sprzęty, został oddany do użytku w stanie nie budzącym uwag i zastrzeżeń Gościa.
- Za usterki powstałe z winy Gościa, nie wynikające z normalnego użytkowania, będzie pobierana adekwatna rekompensata pieniężna ustalona na podstawie kosztów naprawy wyrządzonych szkód.
- W przypadku zgubienia kluczy od apartamentu Gość jest zobowiązany do poinformowania obsługi oraz uiszczenia opłaty w wysokości 300 zł. Wówczas Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Gości pozostawione w apartamencie.
- Liczba osób przebywająca w apartamencie jest ograniczona do liczby zgłoszonej podczas rezerwacji.
- W przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności Obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany zarezerwowanego apartamentu na inny o takiej samej klasie lub wyższej, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji i zwrotu wpłaconej kwoty za rezerwację.
- Oferowany przez Obiekt parking jest monitorowany, niestrzeżony. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za parkujące pojazdy. Parking jest oferowany Gościom bezpłatnie. Obiekt nie prowadzi rezerwacji miejsc parkingowych.
- Gość ma prawo do zgłoszenia reklamacji usługi wynajmu. Pod pojęciem reklamacji należy rozumieć wszelkie wnioski, skargi i zażalenia dotyczące:
- zastanych lub występujących warunków pobytu w wynajętym apartamencie odbiegających od standardu określonego w katalogu lub publikowanej informacji,
- stwierdzonych usterek lub braków w wyposażeniu apartamentu odbiegających od standardu określonego w katalogu lub publikowanej informacji,
- zależnych od właściciela Obiektu okoliczności mających istotny wpływ na standard pobytu w apartamencie.
- Reklamacje winny być zgłaszane w formie pisemnej lub równoważnej formie elektronicznej do obiektu Apartamenty Dębowa 3 poprzez adres e-mail: info@debowa3.pl lub na adres: GBM Budownictwo sp. z o.o., ul. Wałbrzyska 16A, 52-311 Wrocław.
- Gość w reklamacji powinien podać swoje dane personalne wraz z aktualnym adresem korespondencyjnym, adresem poczty elektronicznej, numerem telefonu kontaktowego.
- Reklamacja powinna zawierać oznaczenie apartamentu zajmowanego przez reklamującego, datę pobytu oraz kompletny opis sytuacji podlegającej reklamacji oraz precyzyjne określenie roszczenia.
- Reklamacje posiadające wymagana formę oraz treść będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania ich przez Obiekt.
- Korespondencja niespełniająca warunków określonych w pkt. 22 i 23 Obiekt pozostawia bez rozpatrzenia.
- Dane osobowe przekazywane nam przez Klientów będą przetwarzane wyłącznie w zakresie niezbędnym do podjęcia działań w celu realizacji rezerwacji zgodnie z art 6 ust. 1 lit. b i f RODO.
- Zabrania się wykorzystywania sprzętu RTV znajdującego się w apartamentach do odtwarzania utworów objętych prawem autorskich, do których Gość nie nabył wcześniej praw. W szczególności zabrania się odtwarzania we wskazanej formie utworów twórców należących do organizacji STOART (stoart.org.pl).
- Gość dokonujący rezerwacji w obiekcie Apartamenty Dębowa 3 akceptuje niniejszy regulamin i jest zobowiązany do jego przestrzegania.
- Do kwestii nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
RODO
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GBM Budownictwo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ul. Wałbrzyskiej 16A, 52-311 Wrocław,
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – kancelaria@giodo.gov.pl,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu realizacji umowy Podstawą do przetwarzania tych danych jest art. 6 pkt 1 lit. b i f RODO,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą̨ wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz dostawcy usług dodatkowych przy których rezerwacji pośredniczymy,
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą̨ przez okres 1 roku,
- posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody,
- ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy / ich niepodanie może skutkować́ odmową realizacji usługi.
Regulamin wchodzi w życie dn. 01.07.2023 do odwołania.
Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana do obiektu noclegowego.
Twoja wiadomość jest wysyłana. Prosimy o cierpliwość
Twoja wiadomość nie została wysłana do obiektu noclegowego.
Przepraszamy, jeśli pojawił się problem z wysłaniem pytania, skontaktuj się z nami
Błąd: